vrijdag 1 januari 2010

The januari train

Hallo allemaal,

Het is alweer tijd voor de tweede scraptrain!
Ik vind de eerste scraptrain een succes en de scrapkits die de designers gemaakt hebben zijn allemaal stuk voor stuk super mooi geworden!
Ik hoop dat jullie aankomende train weer mee gaan doen.

Dan is het nu tijd om de kleuren en het thema bekend te maken voor de maand januari

Dit zijn de kleuren:
En het thema is:

Valentijnsdag

Designers jullie kunnen weer aan de slag!
Jullie hebben een maand om met dit thema aan de slag te gaan.
Op 31 januari stopt deze scraptrain en is het de bedoeling dat jullie op deze dag ook jullie scrapkit op jullie blog gaan posten

Succes allemaal en maak er weer iets moois van!

6 opmerkingen:

  1. Meis, je hebt weer een prachtig kleurstaaltje gemaakt en een superleuk thema natuurlijk!

    Ik heb er al weer veel zin in!!

    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hijs leuk, ga weer eens wat proberen te freubelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super meiden dat jullie weer zo enthousiast zijn!
    Ik heb er ook weer zin in!

    Groetjes van Sil

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleuren meis!
    Ik doe weer mee hoor, heb er zin in :)
    Groetjes Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo gave kleurtjes weer Silvia, ik doe ook weer mee hoor hihihihi.

    Groetjes Yvette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja alleen nog een dingetje, misschien is het handig om deze keer echt een vastgezette naam voor de kit neer te zetten, zodat we allemaal dezelfde naam meegeven, is duidelijker denk ik?

    BeantwoordenVerwijderen