maandag 1 maart 2010

Maart train

Hallo allemaal!

We zijn weer aangekomen bij de alweer vierde deel van de scraptrain!
Net als de voorgaande keren hebben de designers in de februaritrain weer super mooie kits afgeleverd!
En nu is het alweer tijd voor de volgende train.
Dit maal heb ik de volgende kleuren uitgezocht


Het thema dat ik er bij heb bedacht is:

School

Designers jullie kunnen jullie weer buigen over een naam voor deze scrapkit.
Hebben jullie een leuke naam bedacht zet deze dan als antwoord hieronder deze post.
Jullie hebben 14 dagen om een leuke naam te bedenken,ik zet dan op 15 maart een poll
hier op het blog zodat ieder de naam kan kiezen die ze leuk vind.
Een week voordat de train aankomt maak ik de winnende naam bekend,hierover
ontvangen jullie allemaal een mail.

Ik wens iedereen heel veel succes en plezier toe met de maarttrain!!


5 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk thema en gave kleuren Silvia! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je Wilma.

    Ik heb inmiddels een naam verzonnen en die is:

    Back to school

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sil,
    Mooie kleuren weer!!
    Ik vind jouw naam: Back to school, al heel erg leuk!
    Ik kan zelf niet echt iets anders bedenken moet ik zeggen...
    Groetjes Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kleurtjes, leuke naam.
    Ik kreeg geen melding in me mail dat er mail gestuurd was dus sorry meis voor me late reactie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ah ik dacht dat ik al gepost had! Maar ik doe weer mee :)

    BeantwoordenVerwijderen